lördag och snö

hej hopp!

vilken underbar lördag. Snacka om att humöret blir på topp när snön yrar utanför fönstret och man slipper all slask och lera. :)

Den här dagen har varit underbar hittills och jag hoppas att den fortsätter så. I morse vaknade jag av mina två små änglar som var på strålande humör. Frukosten blev hur mysig som helst. Massa olika godsaker på bordet, tända ljus och glada miner på alla. Sen blev det lite städning. Barnen var så duktiga och hjälpte till. D och hans kompis J gjorde sig i ordning för en dagstur till sthlm. Nu har vi precis vinkat av dom. Barnen sitter här bredvid mej i soffan och myser till barnprogram och jag passar på att blogga lite. Snart ska vi åka till D:s syster och gå på julmarknad och kolla på luciatåg. MYS!

Ikväll ska jag och barnen ha uppesittarkväll med massa gött och lite mer tända ljus och i natt nån gång kommer D och J hem igen.

Imorgon ska vi till min kära moster och hälsa på. Det ser jag mycket fram emot. Var så sjukt längesen jag var där.

Nej, nu ska jag läsa lite fler bloggar och sen göra mej iordning lite. Ha det så bra idag och NJUT!


Ebony & ivory. <3


Kommentarer
Postat av: Moster

Oj vilken massa energi Du har, gumman! Härligt :) Ser så mycket fram mot när ni kommer imorn. Det ska bli så mysigt:)Ska leta fram lite grejer sen grabbarna var små som Dina busisar kan gilla. Kul!

Kramarna

2009-12-12 @ 13:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0