knogjärn och kakfat

Hej

nu sitter jag här och tråkar framför datorn och vad gör jag på datorn? jo, detsamma som jag alltid gör när jag har tråkigt. Först kollar jag min facebook, sen läser jag några bloggar. Efter det läser jag aftonbladet och posh24, sen tar jag en kik på flashback och sen kommer mitt stora ögonblick! Jag googlar efter bilder på knogjärn och kakfat. Det är mina stora passioner. De är så vackra! Jag är helt tokig i knogjärn. Jag har knogjärnsörhängen, två knogjärnshalsband och min kärlek har ritat upp ett rosa knogjärn som han ska tatuera på mej (snart hoppas jag).

Jag kan sitta och googla på fina knogjärn i timtal. Jag har ett som är min favorit. Kolla och njut.




ÅÅÅH! fiiiint! Nu menar jag såklart inte att jag vill ut och slåss och att jag gillar det folk använder knogjärn till. Jag tycker bara att de är vackra.


Och sen kakfaten.... Jag ääälskar att baka, småkakor, bullar, kladdkaor, fluffins, marämger, rulltårtor, frallor, cupcakes, allt! och vad är finare än att ha ett alldeles underbart kakfat att lägga upp alla bakverken på? MEN, jag äger inte ett enda! inte ett! Fråga mej inte varför. Jag springer runt på loppisar och hittar underbara kakfat överallt och jag drömmer till och med om dom. Så, det kanske är nåt jag borde önska mej i julklapp av tomten. Ett gulligt kakfat. Kolla vad fina dom är:




Jag vill ha massa olika, färgglada, gamla, guldfärgade, silverfärgade, vita, porslin, metall, plast. ÅÅÅH! Lovely!


ja, nu vet ni om mina passioner. puss på er!

Kommentarer
Postat av: Moster

Bra tips! Tack för det, gumman. Det ligger en loppisaffär vägg-i-vägg med mitt jobb. Nu vet jag vad jag ska göra nån dag när den har öppet;)

Vi ses imorn:)Ni är såååååå välkomna, hela familjen.

ps. Morf har bakat en kardemummakaka efter nytt recept. Den ska vi mumsa på imorn.

2009-12-12 @ 19:38:08
Postat av: Mappa

Åh vad kul att bloggen lever igen! Snygg design oxå!



Jag ska väl prata med Tomten så får vi se....

Kramis och ha en trevlig Lucia dag hos min kära Syster Yster

2009-12-13 @ 05:33:06
URL: http://sussilisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0