huset då.

hej hopp.

Här kommer bilderna på huset som jag lovade. Glömde bort att fota tidigare idag så bilderna är väldigt mörka eftersom det är lite dåligt med ljus. Men skit samma. Det syns att det är ett hem iaf :)

vårat sovrum. Tapeten ska bytas och sängram ska inhandlas.





Timmys rum.





hallen




och hallen




vardagsrummet




och vardagsrummet




och vardagsrummet igen...




köket. Väggen med dörren ska bort helt och så ska det bli en köksö mitt på golvet och rummet bakom dörren ska bli matrum. öppet och fint kommer det bli. och lite nya tapeter kanske skulle sitta fint :)





köket med de nya (blåa?!) luckorna. de ska målas om och bli svarta och kaklet ska bytas ut.




hallen igen då




M:s rum med en väggmålning som är på gång. sakta med säkert.




T:s rum med en väggmålning på gång. Även där sakta men säkert. :)




Ja, nu har ni sett övervåningen, förutom badrummen och matrummet. Men det kommer upp en annan gång. Och källaren lägger jag upp bilder på imorn. nu måste jag natta mina små ljuva.


puss hej!




Kommentarer
Postat av: Tete

wow vad häftigt! :) Riktigt mysigt!

2009-12-09 @ 20:40:16
URL: http://eseret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0