GOOOOD MORGON!

Hej och god morgon och allt.

Hur ska ni spendera Lucia?

Vi har precis ätit en underbar frukost, barnen och jag. D och J ligger och sover ännu. SLÖGRISAR! Iaf, snart ska jag ta med mej barnen till affären och köpa saffran så ska vi baka lite lussebullar. Sen på eftermiddagen ska vi till moster och A och hälsa på. MYS de. Sen lär det nog bli lite mer knäck-kok och så för alla knäck jag gjorde härom dagen har tagit slut. :)

Jag har hittat så fina skor. Tänk om man vann en slant. Då skulle jag genast inhandla dessa:











Mmmmmm.... visst är de underbara? Det finns ett par till oxå, de är gröna och så är det ett zombieansikte fram på dom. Så fina! Men de är tydligen slutsålda. :( Aja, jag ska nog köpa en trisslott idag och hoppas på vinst. :)

Nu ska jag släpa med mej mina småbusar till affären. Puss på er mina fina!

Kommentarer
Postat av: danne

hej vilken fin blogg älskling! du har en duktig syster du :)

2009-12-13 @ 12:40:13
Postat av: Mappa

Wow vilka läckra skor! Både jag och din Moster är ju liiiiite sko-tokiga....undra om du ärvt vår gen???

Mysig dag ni haft! Hälsa min Syster Yster med familj. Love U

2009-12-13 @ 17:21:09
URL: http://sussilisanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0