garderobsgrubblet är över

HEJ

Efter en helvetes jäkla skitdag har jag nu tagit tre djupa andetag. Snacka om psm-kossa man är alltså. Men men, nu är det mys på hög nivå som gäller med mina tre (fyra med hunden) kärlekar.

Moster efterfrågade bilder på min fina garderob,  så här kommer det, se och NJUT!


Före:




under uppbyggnad:




Så gott som klart:




Det enda som ska dit nu är lite färg på väggarna bakom kläderna och så några skjutdörrar med speglar på. Sen ska väggen till höger bli en "göramigfinvägg" med sminkbord och sånt. LYCKA!

Är han inte den bästa min karl?! Han är så snabb och duktig! Allt det där gjorde han med en sketen handsåg och en skruvmejsel. Till och med golvet. Stolt jag!

Och så här fint blidde det med våran julgran. Tack igen för dekorationerna moster och A!




Nu ska vi mysa vidare, jag bjuder på en bild på M och mej från idag.


Kommentarer
Postat av: Mappa

Sanslöst vad Daniel är DUKTIG!!! Avis! Du är värd detta min tösabit!

Vilken härlig bild på dig och vårt äldsta Barnbarn! Stolta som tuppar är vi!

Love U All.

2009-12-18 @ 20:14:17
URL: http://sussilisanna.blogg.se/
Postat av: Moster

Wow! Supersnyggt! Va' härligt med ett så snyggt "göra-sig-finrum". Bra jobbat av Din D. Det är Du värd, gumman.

Kramarna

2009-12-19 @ 15:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0