gaaah!

Usch vad jag har vaknat på fel sida idag. Ochd et är ju synd för det så fredag, strålande sol och barnbidraget sitter på kontot. SÅ jag borde vara glad. Men kaffet är slut, bilen vägrar starta, barnen är superbråkiga och jag har inget tvättmedel. kravel.

Men men, jag får bita ihop och göra nåt vettigt av dagen ändå. Jag som skulle tvätta kläder, handla, baka och fixa klart allt inför jul.

Jag ska iaf städa, det kan jag fortfarande göra. Woho.

Nu orkar jag inte skriva mer, jag ska gå ner och titta på min fina garderob så jag får bli lite glad igen.

Hörs sen. puss då!


Kommentarer
Postat av: Moster

Lägg ut lite bilder på Din nya fina garderob så vi oxå kan bli glada;)

Å andra sidan.... Visst är det väl underbart att det ÄNTLIGEN blivit riktig vinter med gnistrande snö som knarrar under skorna och strålande sol, rejäla minusgrader som biter i kinderna och sanslöst vacker vinternatur. Dä ä gräjör dä! Jämfört med fett megatrist novemberblask-dask-mörker.

Kramarna

2009-12-18 @ 18:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0