fredag

god morgon

jag har varit så dålig på att skriva här men det har varit bra mycket saker ivägen.

Iaf så har vi flyttat. Köpte ett hus i borlänge och det är alldeles underbart att bo här. Både jag och D och barnen trivs så himla bra! lovely! Tack för all hjälp, det är ovärderligt! <3

Sen har det hänt mycket jobbiga saker men det vill jag inte skriva så mycket om här just nu. De som känner mig vet vad som har hänt. Idag åkte mina barn iväg med sin farmor, dom ska hälsa på sin pappa. Hoppas allt går bra. Saknar dom redan. Mina fina små änglar.

Snart ska jag skjutsa karln min på möte och sen tänkte jag fakiskt sola lite. Känner mig så blek och hängig efter all kaos, dags att ta tag i mej själv nu och rycka upp mej. Skulle verkligen behöva en extreme makeover. Eller lite ompyssling. Tänk vad underbart att få gå och bli bortskämd. Lite massage, ett kurbad, en ansiktsbehandling... men det tillåter inte ekonomin, så jag får röra ihop lite havregryn och sirap och smeta på ansiktet och hälla några ägg och en skvätt öl i håret. Det går nog lika bra.

När barnen kommer hem ska vi julpyssla lite. Skriva några julkort och kanske göra årets första knäck. Och lussebullar skulle vara gött. Fan, jag som alltid pysslade så mycket. Bakade varje dag och gjorde massa grejs, jag har helt tappat det. Men det ska komma tillbaka.

Nu ska jag gå och väcka kärleken min och äta lite frukost. hörs sen mina fina.

puss älskar er


alla mina fyra killar <3





du och jag, fyfan vad bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0