Ny design

Hej Lillstrumpa.
Lekte lite med din bloggdesign. Hoppas du gillar den.
Annars gör vi om den.
Jag har tagit bort vissa grejor också, så som trackbacks osv. Och så har jag ändrat namnen på "arkiv" "nya inlägg" "sök i bloggen" osv som du kan se här till höger.
Säg till om du inte gillar något så ändrar vi på det.

Pussiluss
/Systeryster.


Och nu när jag inte har nattmössan på mig insåg jag att jag ju inte kan lägga upp loggan på min blogg då den är lösenordsskyddad. Jag fixade en bildblogg till dig där jag laddade upp loggan... Så slipper man fylla i mitt lösen för att kunna se den, hehe.
Nu ska jag inte pilla mera, hehe

Kommentarer
Postat av: Mamma

Riktigt fint blev det tyckerjag.

Vilka smarriga "sillfinkar" he he

2008-10-21 @ 05:37:25
Postat av: Soya

Fin design,tete!

2008-10-21 @ 11:20:26
URL: http://soya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0