fiifaan

haha, bästa starten på blogg.se jag fick då. knappt så jag vågar berätta. men jag gör det ändå. 
Jag skapade min blogg i förrgår, skrev ett inlägg och loggade ut. senare på kvällen ville jag skriva ett nytt, så jag fyllde i min epost och mitt lösenord och försökte logga in. Det gick inte. Jag försökte igen och igen. Mamma var här på besök och hon fick höra alla hemska smeknamn som jag gett min dator. jag skrek och gormade, dunkade näven i tangentbordet och var på väg att slänga ner hela skiten för trappen. Sen pallade jag inte mer så jag gick därifrån.
Igår gjorde jag ett nytt försök. Jag blev ännu galnare än dagen innan och denna gången var datorn på väg ut genom fönstret från övervåningen. Sen hade jag troligtvis tagit min kaffekopp och hällt ut den över datorn så jag försäkrade mig im att den dog på riktigt. MEN istället för att följa mina impulser så tänkte jag efter och ringde den datanördigaste, kunnigaste, smartaste och bästa systern i världen. Men inte ens hon kunde hjälpa mig, så felet måste ju ha varit sjukt allvarligt tänkte jag. Om inte en systeryster kan lösa det så kan ingen. så är det.
Iaf så vägrade jag ge upp så jag skickade ett mail till kundservice här på sidan. Det här skrev jag:

Hejja!
nu vill jag inte ställa till det för er såhär på söndagen, men jag måste fråga en sak. Igår skapade jag en blogg. Nilan.blogg.se
det fungerade utmärkt. jag skapade ett konto, skrev mitt första inlägg och loggade sedan ut. senare på kvällen ville jag skriva ett till, men det går inte att logga in. det står bara; fel epostadress eller lösenord. Jag vet att jag skrev min epost och mitt lösen som jag valt men ändå fungerar det inte, har provat två miljoner gånger och börjar få kramp i fingrarna. Så, hur ska jag göra? jag har testat att fylla i min epost för att få ett nytt lösen från er men får aldrig nåt mail. jag har inte heller fått ett bekräftelsemail på att jag registrerat mej hos er. det var ju ett kravel. Jag är inte den smartaste människan i världen, så jag har säkert lyckats med nåt dumt som man absolut inte ska kunna lyckas med, men fasen! jag vill så gärna ha just det blogg-alias:et och nu kommer jag inte in. Finns det nåt sätt att fixa det? Om jag mot förmodan skulle ha skrivit fel epostadress, kan ni hjälpa mej att ändra det då?
Går det att fixa? och om ni kan hjälpa mej med det så skulle jag bli så lycklig att jag skulle fanimej kunna tatuera in blogg.se bredvid mina barns namn. =)
 Ha det fint. 

Sen somnade jag, bitter som fan.

Idag fick jag svar från kundservice, såhär stod det:

Hej.

Du har skrivit fel mailadress: ****************
@blogg.se men jag har återställt den till ****************@live.se

Mvh Nina, Blogg.se


Grattis till mej. jävla nolla. haha.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha FIH.... där ser man.

Love U

2008-10-20 @ 18:47:31
Postat av: Mamma

Så snyggt med rosa...så DU !

Vart tog mitt förra inlägg vägen????

2008-10-20 @ 19:15:45
Postat av: Tete

haha! skrattar så tårarna rinner här och jag tror jag väcker barnen snart! Haha! Du är för skön du syrran!!! Du, får jag fixa en nice design åt dig?

2008-10-20 @ 20:34:06
URL: http://eseret.blogg.se/
Postat av: Soya

Hahaha.. Ja då är det bara att gå till tatueraren nu då! :P

2008-10-21 @ 11:22:52
URL: http://soya.blogg.se/
Postat av: Moster

Ja men visst är det väl helt himla underbart när felet är ens eget ;)

Kul att Du skaffat blogg, Lina-stumpan. Nu kan jag följa Dig så ofta jag har tid. Jättekul!!! Ser fram mot att få sätta mig i lugn o ro vid datorn och läsa av både Din och Tetes blogg. Åhhhh, va' glad jag känner mig.



Kramarna

2008-10-21 @ 21:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0