underbara barn

idag är det nästan värre än igår. Kände mej ganska pigg igår kväll så jag trodde att jag skulle vara frisk idag, men icke. Allt tog om från början igen, blä!

Barnen är hemma idag för de är så förkylda och så vill jag inte skicka dem till dagis när vi har magsjukeviruset. Iaf så är det inte så lätt att ta hand om två barn när man kräks var femte minut. Men de är så duktiga. T har precis diskat, helt och hållet på eget initiativ. M har bäddat ner mej i soffan med täcke och kudde. Och nu sitter vi alla tre och kollar på barnkanalen. Jag är så bortskämd. Det har inte varit ett enda tjafs eller bråk på hela dagen och de är lugna som filbunkar.

Eftersom de är så duktiga och mysiga och empatiska så belönade jag dem med lite godis som mannen min hade gömt i skafferiet. Gissa om lyckan var total, det är ju inte ens lördag! Gullungar.

Nu ska vi kramas lite, skriver mer ikväll.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh vad jag lider med dig i illamåendetr, men var underbart att småpojkarna....stora pojkarna är så duktiga! Passa på att mysa ordentligt.

Love U

2008-11-07 @ 11:12:15
Postat av: Sandra

Du har fina barn du gumman , snart ska jag snooza till max med dom.. Mys

2008-11-07 @ 13:08:06
URL: http://ullbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0