trötter

guud vilken seg och trött dag detta har varit! En riktig söndag... tv, pizza och slappa hela dagen. Skönt det. Ibland förtjänar man att bara ta det lungt. Och barnen gick med på det oxå, de har varit supermysiga idag.

Idag har värmlänskan kommit till bygden igen. Nu jävlar gumman, ny vecka, nya hyss! =)

nu ska jag se på miami ink och drömma mig bort i tatueringarnas land... mmm, lovely tattoos!


min senaste tatuering; ett L för mig, ett S för karln och vårt bröllopsdatum. (på insidan av handleden)




och inga moralkakor nu. Jag har själv valt att göra denna och alla mina andra tatueringar och det kommer garanterat bli ett dussin till innan jag är färdig, så ingen idé att gnälla. Min kropp, mitt val. =)

Kommentarer
Postat av: Tete

Gud vad skönt. I wish säger jag, hehe. Har iofs haft fika med hela klanen här och det var trevligt, men annars var det full rulle hela dagen. Och nu när barnen äntligen somnade var det jobb som gällde istället. yay för helg, hehe.

Natti.

2008-11-16 @ 21:31:11
URL: http://eseret.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mys.. Din tattoo är så snygg, de är som vi sa att hur livet än kommer se ut i framtiden, OM de händer någe så kommer de alltid va en del i ditt liv. Å som sagt så är de upp til dig va du gaddar på din kropp.. Du är i af världens finaste å kommer alltid å va hur mycke gaddar du har , sen tycker jag att de är assnyggt me gaddar så de gör la inte saken bättre ! Du är inte bara den finaste , du är den snällsate å bästa me gums ! Erotikmässan kommer vi alltid ha minne från eftersom de va där VI gjorde våra gaddar hos den jätte snälla å rara killen.. Som jag tyckte va såå söt.. ! :) Leka imöro ? Puss hjärtat !

2008-11-16 @ 23:42:36
URL: http://ullbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0