systeryster

hur vi kan ha samma gener, det är nånting jag inte kan förstå. Hur kunde du bli så smart och teknisk? Jag fattar inte! Eller är det jag som har missat att vi lever på 2000-talet och att man ska kunna datorer? Jag fattar verkligen ingenting om nånting. Och nu håller jag inte på att "sell myself short" för det är verkligen sant.  Du guidar mej genom uppsatser, livsfilosofier, jobbansökningar, barnuppfostran, kompisrelationer, och sen datorn oxå! Och det var inte ett litet dataproblem jag hade nyss. Jag sitter ensam, med lugn och ro och blir hysterisk för inget fungerar. Så jag ringer upp dej, du sitter och pular med julklappar, har två busungar hemma  (som vill leka med hummermaten) och lyckas ändå guida mig, via telefonen, så hela mitt dataproblem blev löst på mindre än en timme. Shit pommes. Som jag skrev i din blogg: den där medaljen borde du verkligen få.  TACK SOM FAN, SYSTERYSTER! du e bäst.

Kommentarer
Postat av: Tete

Ush vad du brer på lillstrumpan min! Faktum är att det är rätt enkelt när man bara lärt sig de där grejorna, vet vilka program man behöver för att kunna fixa osv. Jag har ju lärt mig av B, så så jäkla imponerande är jag faktiskt inte *tycka* Det verkar iaf som det löste sig för dig! Vad skönt! Bamsekram i massor på du lillstrumpa!

2008-11-20 @ 15:58:08
URL: http://eseret.blogg.se/
Postat av: Mappa

Vi vet en ung, vacker, underbar, dotter-fru-mamma-kompis som slår alla med häpnad. Hon bor i Djura, och bäst av allt : HON ÄR VÅR DOTTER !!!

We Love U

2008-11-20 @ 18:57:18
Postat av: fia

visst är dom bra att ha?! :) va gulligt pappan skriver! saknar dig! leka i helgen?

nu ska jag sova och drömma om lik :S

PUSS!

2008-11-21 @ 00:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0