storstädning!

GUUD vad duktiga vi är idag!

Magsjukan 'är som bortblåst och rastlösheten är extrem efter att ha varit inomhus och sängliggande så länge. Kom på den perfekta idén om en stoorstädning, och jag fick min vilja igenom!  Hela familjen hjälper till. Barnen städar lekrummet. Mannen damsuger och tokstädar alla sovrum och jag rensar alla garderober. Fasen vad duktiga vi är! Det kommer bli så skönt att komma upp ikväll, till en övervåning som luktar riktigt rent, och bädda ner barnen och oss själva i nyfixade sängar och veta att det är rent och fint överallt.  Weee! tänk att städning kan göra så sjukt mycket för välmåendet.

Skulle behöva städa mej själv rejält efter allt nu oxå. Ska ta en lång dusch och skrubba mej och göra hårinpackning och raka alla ställen som behöver rakas (skulle behövas en röjsåg känner jag). Sen ska jag bara njuta av mitt rena hem, mina galet gosiga barn och min sjukt snygga man.

Vad ska ni hitta på idag? utgång eller hemmakväll?

Puss och kram mina vackra!


kass bild, men titta vilket snyggt brudpar! Som systeryster sa; "vad kul det ser ut att vara att gifta sig!"



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha, en bild säger mer än tusen ord.

2008-11-08 @ 17:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0