sömnlös natt

huvva vilken jobbig natt detta blev. Somnade inte förrän halv fyra och fick slå upp mina stora blå kl 06.25 för då skulle två barn ha dansuppvisning bredvid mitt huvud. jippi!

Igår kväll hämtade jag en fia och så hade vi bullar-the-och-idol-kväll efter att vi lagt barnen. Det var supertrevligt. Karln min försökte jag skicka iväg på galej, tyckte han skulle få gå ut lite och ha kul, men han var så trött så han slocknade före 23. Iaf så när idol och fredag hela veckan var slut så trodde jag att jag skulle tvärslockna i fåtöljen, men fia hade andra planer. Hon var pigg som en lärka och ville inte sova. Så jag skjutsade hem henne, med några stopp på vägen. Lillebror hade ju överraskningsfest för frugan sin så vi var dit och sa hejja. Söta dom är. Men det slutade med att storasyster fick säga åt folket att gå hem, lillebror mådde inget vidare (måste varit maten, hehe) och de ville gå och sova och mysa. Det vara bara fyra, fem pers där så de gick så snällt. En av töserna tog jag med mig i bilen, inte ska hon vara ute själv så sent på kvällen. Hon fick följa med när jag körde hem fia och sen bar det av mot mina trakter, ty det visade sig att jag och tösabiten bor grannar. Så nu fick hon skjuts ända till dörren. Bra det  Jag är mamma åt alla. =)

När jag kom hem trodde jag att jag skulle vara lika trött som innan, men icke. Jag låg ett tag och försökte sova men sen gav jag upp. Datorn fick ligga imitt knä och jag kollade systers blogg, värmländskans blogg, och massa andra bloggar. Sen när jag tröttnat på det blev det flashback skvaller i några timmar. Alltid kul att läsa skvaller och spekulationer om våra kära kändisar.

När klockan hade passerat tre kände jag att det äntligen började svida i ögonen, YES YES! Jag plågade mig vid datorn några minuter till så jag verkligen skulle bli kanondödstrött Det funkade, jag somnade som en stock.
Tre timmar senare: MAMMA: MAAAAAMMMMMAAAAA! MAMMA! VAKNA MAMMA! KOLLA VAD VI KAN DANSA SNYGGT! KOLLA DÅ MAMMA! KAN DU DANSA MED OSS? 

underbara barn! Vad vore det att vakna till total tystnad?


gjorde en liten fotoshoot på fia igår... =D




Kommentarer
Postat av: Sandra

Du Bäjbi , jag skiter i de , låt ryktena gå.. Låt dom prata.. haha , Hur mår du min fina ? Puss !

2008-11-15 @ 12:51:12
URL: http://ullbrandt.blogg.se/
Postat av: Tete

Skumt som fasen med åsikterna... Men nu syns det iaf? :-) Snyggve hon F ;-)

2008-11-15 @ 16:08:52
URL: http://eseret.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilken kväll! Jag hade inte orkat alls...he he

Kram

2008-11-15 @ 22:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0