slut på helgen

shit pommes vad fort en helg går... fattar inte. Imorgon är det tillbaka till vardagen igen, fast nu kommer det bli skoj som fasen för jag ska till skolan på tisdag. Sista tre veckorna nu och sen tar man studenten, för första gången! Jag kommer verkligen bli nånting!! Visserligen blir jag bara uska, men det är faktiskt ganska så stort för mig.
Det är inte bara jag som blir färdig uska om tre veckor, det blir ju min fina värmländska oxå. Du är så duktig gumman. Men fasen vad jag kommer sakna klassen och lärarna...

Minns ni frågan jag fick av min äldste lilla buse i morse? Om inte så står den med i förra inlägget. Iaf så har det fortsatt med konstiga, kluriga, kloka frågor hela dagen. T.ex. om maten åker ända ner till fötterna när man äter, vad ordet vacker innebär, varför man säger vurpa när nån har ramlat, om det finns människoätande barn i sverige.. o.s.v

Sjukt roligt är det... att försöka förstå vad som rör sig i de små huvudena.  underbara barn!

Förresten så vill jag tacka syster, mamma och moster för att ni lyssnade, peppade och hjälpte mig med jobbansökan jag skckade iväg i veckan. Ni är för rara!  Håll tummarna för mig nu.... =D

nu ska jag mysa lite med mina tre killar. Natti natti på er, puss kram!





Kommentarer
Postat av: Mappa

Gumman, vad vore världen utan "USK:or" Mycket viktiga är de!

Du har gjort ett fantastiskt jobb som småbarnsmamma, skola, jobb, renovering av huset, mm mm . Och S har ju oxå funnits där och stötta dig.

Ni är grejt!

Pytt o Kjäm

2008-11-09 @ 19:34:40
Postat av: Tete

Underbara frågor! :-) Massa förtida grattis till studenten och massa lycka till med jobbet du sökte. håller tummen Kramelikram på dig!

2008-11-09 @ 20:05:06
URL: http://eseret.blogg.se/
Postat av: Sandra

De är fasen inte BARA & va Uska, de är stort för oss , & hur skulle vården klara sig om vi inte fanns som är Uskor.. Vi är bara för bra som klarat av skolan med alla dessa konstigheter under tiden.. fattar inte att vi pallat , men de betyder att vi är jävla bra.. Puss.. leka imöro ?

2008-11-09 @ 20:45:12
URL: http://ullbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0