rooligt!

Hello!

Hoppas ni har haft en sjukt bra halloween! Mycket godis och bus? Är det nån av er som har ätit pumpapaj nån gång? Är så nyfiken på hur det smakar....

Igår tog vi igen allt vi missade i fredags. Det blev pyssel för hela slanten. Jag lägger ut lite bilder senare. Och efter pysslandet kom lillebror och hans fina och käkade lite göttgött med oss.

Sen bar det av till R*****K. Jag, min karl, båda barnen, lillebror och hans brutta åkte och bowlade. SJUKT KUL! Men helt seriöst, jag fick stryk av båda barnen... Tror jag fick ihop 28 poäng på ett helt spel. Haha, illa som fan. Och lillebrors tjej, den sketans lilla räkan! Hon sa i bilen att hon inte kan bowla och att hon är så dålig på det, MEN hon fick in strike efter strike hela tiden och vann över oss alla. Hon är ju grym! Sicken brud! =D Vänta du bara gumman... =)
 
Ja jävlar, vilken rolig kväll det var. Sen kom grannen och hämtade S. (vi fick inte plats alla i våran bil)  Jag och banen körde hem lillebror och tjej. På parkeringen vid affärn fick jag en snabbkurs av brorsan i att vänsterbromsa och att styra till en sjukt snygg svängsladdning. Barnen jublade i baksätet och brorsans tjej satt alldeles tyst och blundade. wiie!

Barnen somnade i bilen på väg hem så när vi hade bäddat ner dem och pussat dem två miljoner gånger var så kröp vi ner i våran stora sköna nya säng. Jag titttade på nåt otroligt tråkigt på teven och S satt inte helt otippat med datorn i knät....

Vad ska vi hitta på idag? Några idéer och förslag på hur man förgyller en kall snöig söndag?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Idé.. hehe , jajeän , ni kan va ute & leka lite så ni blir så därunderbart rödrosiga om kinderna & sen gå in å fika med varm choklad & macka :) äre inte perry väder för sånt lyx ?! Puss gumman , saknar dig !

2008-11-02 @ 15:25:34
URL: http://ullbrandt.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad kul !

Vi gjorde ett eget julbord med A & PG, jätte gott och himla skoj. Tidigt??? Ja, men enda helgen vi kunde tillsammans.Provade en ny Glögg oxå, mumma god. Pytt o Kjäm

2008-11-02 @ 19:26:54
Postat av: Tete

vad roligt!!! Jag vill också bowla! :-) men du, en snöig söndag behöver ju inte förgyllas! :-0

2008-11-02 @ 19:43:51
URL: http://eseret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0