redovisning

guten morgen!

har ni sovit gott?

Idag ska jag till skolan igen. Denna gång ska vi redovisa en apparatur från praktiken. Jag har valt goldmanntyckmätaren. Den använder man för att mäta trycket i själva ögat. Så nu vet ni det. =D

Igår åkte ju vi till badhuset m barnen. Det blev lite kravel först för vi kom dit kl 11. Tre peppade, badsugna och vilda barn som stormade mot entrén... När de ryckte i dörren var den låst! Badhuset öppnade inte förrän 14, SHIT!! Men jag och min värmlänska skötte det snyggt. Vi övertalade barnen att vi skulle käka lite innan, så det bar iväg till pizzerian och sen hem hit en vända för att döda lite tid. Barnen var så duktiga och inget gnäll alls. När klockan närmade sig 14 så packade vi in oss alla i bilen igen och for dit. Jäklar vad kul vi hade! Plaska, bada, leka, skratta, simma, hoppa, busa, kramas, basta, duscha..... Alla glada oh nöjda.

Sen när min kära man kommit hem från jobbet så tog han barnen, så jag fick följa med lillebror och handla lite presenter till hans fruga som fyller år idag GRATTIS GUMMA!!! =D

Nu hinner jag inte skriva så mycket mer, sitter fortfarande i sängen och myser med barnen. Det blev frukost och tecknat här nu på morgonen, mysigt! Men skapligt stressat oxå Barnen ska vara på dagis om 20 minuter och ingen är klädd och klar. Men orka stressa när man bara vill mysa ner sig med två underbara små och busa hela dagen. MII!

puss och kram alla mina fina! Hoppas ni får en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Tete

den där bilden rockar verkligen. precis som du ;-)

2008-11-14 @ 08:12:33
URL: http://eseret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0