prins john

jag ser ut som prins john på handen. Alltså, han den elake i robin hood.
Ni vet, i den tecknade disney-versionen så klär robin hood och lille john ut sig till spådamer och rånar prins john i hans kärra. De stjäl hans diamanter i ringarna så det bara är tomma ringar med hål i kvar.

Så ser min vigselring ut nu. I.a.f. så är det ett mycket fult hål i den. På badhuset igår trillade en diamant ur.... Jag sörjer verkligen den diamanten.
Och mitt i all sorg börjar jag undra hur bra kvalitet det är på vigselringarna nu för tiden. Ska det vara så att man tappar en diamant efter bara tre månaders användning? Antar att ringarna håller lika länge som de flesta äktenskap nu för tiden... hehe...

Iaf så var jag ju i skolan idag. Det gick utmärkt, klarade redovisningen galant. =D
Efter lektionen så bad fröken mig stanna kvar. Hon frågade lite hur det var och så. Hon vet att det har varit lite mycket i mitt liv sista tiden. Sen när vi pratat klart så sa hon att jag har växt så mycket under skolans gång. Alltså, inte på längden nu, haha, utan intellektuellt och så. Hon sa att jag är vuxen nu. SHIT! Det var det finaste,... Jag tackade henne för betyget jag fick på etikkursen (MVG) och hon sa att den enda jag ska tacka är mig själv. Och om det var någon som förtjänade ett MVG i den kursen så var det jag. Ni kan väl räkna ut själva att tårarna rann på mig... 

Jag börjar trivas med mig själv, för första gången ever.



Kommentarer
Postat av: Moster

Älskar Dig, gumman min och har alltid trivts fantastiskt gott med Dig. Du är så bra!

Apropå ringen - gå tillbaka till guldsmeden och reklamera den. Du törs!

Än en gång - jättegrattis till Ditt fantastiska MVG.

Kramarna

2008-11-13 @ 20:11:23
Postat av: Mamma

Du är så duktig ! Tänk att du snart är klar med skolan!! Wow. Vad fort det har gått. Visst är det härligt med glädje-stolt-åh-vad-bra -tårar :o)

Kramen

2008-11-14 @ 05:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0