skolan

Nu sitter man och pluggar, tänker och funderar
undrar hur bra i skolan jag egentligen presterar.
Det känns som jag ger det allt och lite till
kommer jag gå ut med bra betyg? jag vill, jag vill, jag vill!
Det känns bra att bli nånting, men lite läskigt ändå...
kommer bli tomt utan skolan, men kul att få jobba på.
Klassen, mina tjejer, jag är så glad att jag träffade Er,
Vad duktiga vi varit! Lycka till till Er som ska plugga mer.
Jag kommer verkligen sakna B***l, L**e och K******a,
mina bästaste fröknar, ni är så bra och fina.
Ni delar med Er av kunskap, fakta och erfarenhet,
att lyssna på Er är nåt av det absolut bästa jag vet.
Tack för att Ni hjälpt mig att bli den jag är idag,
jag växer i sinnet och trivs med mig själv, ja det gör jag.
Så tack till mina fröknar och klassen OM5,
Nu blir vi USKOR tjejer, nu visar vi dem!


Kommentarer
Postat av: Sandra

WiiiiE, Vi är Uskor snart ! Bahaa.. Fort de gått ! Kommer kännas tomt för jag tycker så mycke om hela klassen å våra finaste fröknar ! Håller me om allt du skrev.. PUSS !

2008-11-17 @ 13:30:31
URL: http://ullbrandt.blogg.se/
Postat av: Tete

Hehe du är en riktig pöt du som sagt. Du och Goethe syrran, du och Goethe. Ge den till klassen! De måste ju gilla den!!!

2008-11-17 @ 19:37:18
URL: http://eseret.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja...t

så trillar tårarna...sååå underbart fint du skriver, släkt med Dan Andersson är vi ju men han var ju bara dyster!

Love U

2008-11-17 @ 21:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0