plugga plugga plugga

ibland är det så tråkigt att plugga! speciellt när man blir avbruten hela tiden. har gruppskrivning imorgon på en massa olika sjukdomar. Jag ska kunna symptomen, utvecklingen, behandlingen och mycket mer om alla dessa sjukdomar. Det är bl.a. struma, typ ett diabetes, stroke, hjärtinfarkt.. och sen ska vi kunna allt om desinfektion och stelilisering, diaslysbehandling och om människans fortplantningsorgan. PUH!! mycket där. Har försökt plugga hela dagen, men telefonen ringer, folk kommer hit, och när den ena har åkt så kommer den andra. haha, får väl se det positivt, Tur att nån vill vara med mej. =) 

Hur har Er dag varit? 

puss kram!

 


Kommentarer
Postat av: Tete

det fixar du galant lillstrumpa! :-)

2008-11-10 @ 17:54:13
URL: http://eseret.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ville inte byta med dig, men du fixar det!

Fin bild av lyktorna pojkarna gjorde när ni kom till stugan :o)

Kramen

2008-11-10 @ 19:13:50
Postat av: Moster

Lycka till imorn,gumman! Du kommer att klara det utan minsta problem!

Återigen har Du tagit ett otroligt bra fot. Duktig är Du! Kul att Du låter oss njuta av Dina vackra bilder.

Kramarna

2008-11-10 @ 19:50:16
Postat av: fia

Hej mitt hjärta. lycka till så jätte mycket i morgon, kommer gå tokbra!

nu har jag haft min första kväll på edshult. alla va grymma, men en viss kille höll på att dö när jag klev in i köket ;) kul men ack så segt..

saknar dig och undrar när vi kan ses igen.

puss och älsk!

2008-11-10 @ 22:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0