heej bloggen!

Gud, jag har inte skrivit sen i förrgår! nu lär jag ju ha hur mycket som helst att berätta.

Nu ska vi se, igår åkte jag till skolan och pluggade. Sen blev det lunch m U och I. Efter det vidare mot dagis och plocka upp barnen för att sen åka och hämta den lilla värmländskan som vi har längtat efter!
Raka spåret hem till oss och mysa och leka, äta kvällsmat och slå på bolibompa. Natta små barn och dricka en skvätt kaffe. Bryta ihop lite, tröstas av de bästa. Sen ut i lillstugan och garaget och logen och stallet och alla jävla utrymmen och leta efter skrot man kan sälja på tadera. Vi höll på till halv två i natt. Satte ut allt möjligt grejs till försäljning.
Upp med barnen i morse, äta, mysa kramas, köra till dagis, skjutsa hem värmlänskan till linda. Åka på möte, prata prata, prata. Vidare till skolan, göra prov. Stressa till dagis och hämta barnen. Hem och måla och prata om hur dagen varit. Öva lite matte med M. Mormor kommer förbi med finfina täckbyxor till grabbarna grus, tack för hjälpen mamma! :)
Och nu springer jag mellan datorn och spisen. Inte lätt att blogga och steka pannkaka samtidigt.

Hur har ni haft det sen sist?

puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Mappa

ler fullt ös medvetslös...

Kramen

2008-11-19 @ 19:51:08
Postat av: Tete

oj hej och hå... lycka till med försäljningen! vill du prata om att bryta ihop och komma igen så är det bara att göra det. *bamsekram*

2008-11-19 @ 20:20:15
URL: http://eseret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0