gratis mode

Hejja gott folk!

Nu är det så att jag har hittat en sida igen med masa bra erbjudanden där man kan samla poäng. Okok, jag vet att jag tipsade mina nära och kära om en sådan sida för ett tag sen, men den var kass. Det var omöjligt att samla poäng för man fick så få för varje erbjudande och värvning. Men på den här sidan får man massa poäng och det går fort att samla ihop! Gratis mode heter sidan. Man kan få presentkort på trisslotter biobiljetter, vero moda, kicks och en hel del andra ställen. Så kom igen nu, klicka på länken och samla poäng! För vem vill inte ha presentkort på kläder lixom? =D

www.gratismode.se/?c=2619

puss så länge!


Kommentarer
Postat av: Sandra

jag är medlem nu då.. HAH !

2008-11-10 @ 12:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0