good morning

Hejja

huvva vad trött jag är! mina vilda killar har varit up and shining sen 05.45...

Vilken hit min häxsminkning och myskväll blev igår då... NOT! Barnen och S kom hem, jag hade gömt mig. När de alla hade satt sig i soffan så smög jag fram och lät som en katt på tjack och tyckte att jag själv var en utmärkt halloween-underhållning. Det tyckte inte barnen. T blev så rädd så han nästan fick ett krampanfall och M blev skitsur och skulle knuffa bort mej men råkade slå till mej rakt över näsan. skönt.
Så sminket åkte av och jag tog ett djupt andetag. Över till pysslandet, hade förberett lite i köket. Först hade jag tänkt att vi skulle gröpa ur en pumpa och ställa ut den på trappen med ett ljus i. Sen skulle vi klippa ut lite pappers-spöken som vi skulle hänga upp i fönstren. Och till middag skulle jag servera gröna döskallepannkakor... Men, först ville barnen se bolibompa och det fick dom, då hann jag förbereda lite till för vår mysiga uppesittarpysselkväll. När jag kom upp för att hämta busarna så hade T somnat skönt framför teven och M var inte alls på humör för nånting. Han ville bara krypa upp i mammas famn och kela.... Väldigt mysigt såklart, men tänk vad mina planer gick i stöpet. Så 19.20 sov båda barnen, S spelade poker på datorn och jag kollade på Dr. Phil. Spännande fredagskväll va? Tar nya tag idag, mycket som ska pysslas klart innan kvällen.



Halloweenhäxan:


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men är det inte typiskt. Raskens Ida sa ju jämt: -En ska aldrig räkna ut nåt i förväg!



Hoppas ni får göra det idag istället.

Kram från oss.

2008-11-01 @ 08:12:51
Postat av: Tete

Jag och N tycker att du är en jättefin och läskig häxa iaf!!! :-) Nu ska N skriva lite också: nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnVVVVVVVVVBBBÄmmmmmmmmmmmmm§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

Nu skriver jag igen: ibland blir det verkligen inte alls som man tänk sig. Men det är bara att anpassa sig och ta nya tag en annan dag, hehe. PoK

2008-11-01 @ 10:01:03
URL: http://eseret.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gumman , du va ju jätte fin.. Du som hade lagt ner dig så.. Men är man trött så är man trött.! Hoppas ni får en kanon kväll med bowling & lite syskon kärlek för hoppningsvis :D Saknar dig i massor ! När jag kommer upp så blir de till att göra snögubbar & änglar i snön mer kidens.. Puss & ha en underbar dag hjärtat ! Puss & Kram !

2008-11-01 @ 14:16:37
URL: http://ullbrandt.blogg.se/
Postat av: Moster

Du såg helt underbar ut även som häxa! Visst är det precis som min syster säger - Raskens Ida hade rätt - "En sa allri räkna ut nåt i förväg..." Hoppas och tror att ni fick ett underbart pysselmys i kväll istället. Nästa år är juvelerna Dina förberedda på att Mammsen kan hitta på nåt tokigt å då blir det kul! Tänk om de överraskar Dig genom att komma hemsmygandes som två små jättefarliga spöken ;)

NattiNattiKramarna

2008-11-01 @ 21:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0