förkyld!

huu vad förkyld jag är! har varit det hur länge som helst nu och det går fanimej aldrig över! Småskitarna oxå, stackarna.. De snörvlar och hostar och kravlar. Mammas småfisar... Men idag var de inte såna underbara småfisar. Bråk coh slagsmål varannan minut. Total trots och rastlöshet. Men inte så konstigt kanske, de har varit dundersjuka och mest varit inne, det börjar nog bli ganska tråkigt nu.  Men en rolig sak som hände idag var när jag ritade med barnen, då sa min yngsta fis att han ritade jävlar! Jag blev helt ställd och frågade lite fint vad han menade.. Det tog ett tag att komma fram till vad det egentligen var han menade och han var inte så imponerad av min obefintliga förståelse för hans uttal, men till slut kom vi fram till att han ritade rävar. Sjukt sött!

Efter en dag hemma med barnen så blir det tillbaka till praktiken i morgon igen. Sista veckan nu. Både skönt och sorgligt. Jag trivs verkligen där och har det toppen så lite tråkigt blir det allt att sluta. Men skönt att kunna börja jobba på mitt vanliga ställe igen och att till och med få lön för arbetet. weehoo! Har inte varit på mitt jobb på skitlänge och saknar både personal och boende... miii! Men snart är skolan slut och då blir det jobba av! Fan, jag kommer sakna skolan med, älskar mina lärare. De är de bästa lärare man kan tänka sig, helt underbara. Skulle kunna läsa samma saker om och om igen bara för att få vara kvar hos dem och lyssna på all deras kunskap och erfarenhet...

Sandra darling, snart kommer du till mej! Jag läääängtar! Vi ska göra så mycket roligt med barnen! pulka, bada, fika, baka, mysa, sladda, kramas och leka! Du å jag gumman... du å jag.. Älskar dej skrota mi!

Nu ska vi käka lite innan bolibompa. Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lina , min fina.. Vi ska göra massa roliga saker, vi ska ha så roligt :D Du jag & barnen , de kan inte bli bättre.. ! Hoppas de är snö så vi kan va ute å busa riktigt mycke ^^ Saknar er så mycke , men till helgen gumman , då kommer jag igen .. haha ! WiiiE !!! Släpper K-D & drar till Djura, bättre de .. asg * Pussa barnen .. saknar dig <3

2008-11-04 @ 18:25:48
URL: http://ullbrandt.blogg.se/
Postat av: Tete

Krya på er allihopa!!!

2008-11-05 @ 08:07:35
URL: http://eseret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0