fint kök!

god morgon världen!

Fasen vad nöjd jag är med allt idag! Min fina värmländska och jag gjorde om i mitt kök igår. Vi målade, sågade, tapetserade och målade lite till, och sjukt bra blev det! Ska lägga ut bilder senare idag så ni får se.. Tack gumman min, vad skulle jag göra utan dej? =D Det roligaste var ju att vi skulle egentligen ha en myslunch och kolla på film, men vi blev så fixiga av oss, så vi drog med barnen, hämtade lilla J och åkte hem och fixade. Haha, som att det inte räckte med två barn när man ska tapetsera och fixa, nej nej, det blir ju mycket mer sport om man har tre vildar att underhålla. Men de var så snälla, M, T och J. Gullungar! Förresten så tror jag att jag har råkat få en dotter, för J kallade mig för mamma hela tiden igår. Gulle! =) ( Nej, varken jag eller min värmlänska är mamma till J, men den riktiga mamman har opererat ryggen lite så nu är värmlänskan stand-in-mamma och jag är väl kanske tredje-reserv-mamma då ).

Idag är jag ledig och barnen likaså, vi funderar på att dra med oss värmländskan och J till badhuset och plaska lite. Skulle vara superkul!

Fialotta, hur går det på praktiken på mitt jobb? Hälsa alla tjejerna och krama alla de gamla från mig. Vill dit och jobba igen snart! Hoppas du trivs bra gumman och att de är snälla mot dig. Annars kommer jag och räddar dig. Deit vejt dou!

puss kram, håll utkik efter köksbilder i eftermiddag!




lilla lillebror! ring om du ville ha hjälp idag. I´m all yours efter kl 16!

Kommentarer
Postat av: Tete

Vad ska P göra i eftermiddag? :-) Kom ni iväg till badet? Låter jättekul! Håller utkik efter bilder sen då. Kramen

2008-11-12 @ 11:52:11
URL: http://eseret.blogg.se/
Postat av: Mamma

Åh, ska han ha hjälp med Finen-present-lattjo?

Vi hjälpte honom fixa en hemlis åt henne igår.

Spännande.

Kram.

2008-11-12 @ 14:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0