fialotta

här kommer det fia, läs och njut!


Det var så kul att mysa framför teven igår,
du var sjukt snygg, speciellt m knuten i ditt hår.
Vi skrattade, tokade och sjöng med i sångerna,
men det får inte gå så lång tid mellan gångerna.
Vi behöver en stor dos av varandra då och då,
men nu på sistånde har faktiskt doserna varit för små.
Nu får vi rycka upp oss och anstränga oss lite mera,
för att ebony and ivory åter ska existera....
Alla roliga stunder, de mins jag i detta nu,
som när T ubrast: Titta Fia, där är du! =)
Eller som när du byggde ett litet nattatält i min säng,
kände jag dig inte bättre skulle jag trott att du var bäng.
Eller som när vi planerar "vad kör vi för stil idag?",
"du kör med converse, klackarna har jag"
skratta, fika, ragga, toka, flamsa, flumma
Det är du och jag det, å vi är inte dumma!

De senaste bilderna jag lade ut kanske inte var så flotta,
här kommer några mer rättvisa på lilla fialotta.















Kommentarer
Postat av: Tete

du är en riktig liten pöt du syrran! impregnerad ;-)

2008-11-15 @ 16:07:35
URL: http://eseret.blogg.se/
Postat av: fia

Men Lina, du får mig alltid att grina!

Nej,jag tänker inte ens försöka rimma.

Ååååå, du är så go! TACK!!! sötasötasötaste du :)

Du är min underbaraste vän! Vi kommer alltid ha varandra. Älskar dig.

Puss puss!

2008-11-15 @ 17:28:26
Postat av: Sandra

T. han är väl för söt, haha , de är inte illa om ungarna saknar mig mer än dig.. Men du finns ju alltid hos dom å du vet att dom älskar dig å tycker mycke mer om dig än mig, men jag är ju lek Sancha ju .. hehe .. Sööt T va sist, "jag tycker om dig " mamma, "!jag tycker om dig me " sööööötnos !

2008-11-15 @ 21:44:42
URL: http://ullbrandt.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad fint! Vänskap är det vackraste man kan ha.

2008-11-15 @ 22:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0