Min fina värmländska!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS min vackra lilla smula till ditt MVG! Du är så jääävla bra! När du kommer hit och vi har avslutning med klassen så blir det till att så klackarna i taket och fira våra sjukt bra betyg! Grattis som fan igen, baby!

Min blogg fungerar inte riktigt som den ska och den hakar sig en massa när jag skriver, så jag har inte orkat skriva så mycket som ni märker... Hoppas den fixar sig snart. Annars jäklar... nej då.. eller jo...

nu hinner jag tyvärr inte skriva så fasansfullt mycket mer, har en massa saker att fixa innan det blir läggdags. Så natti natti gott folk. =)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Mappa

GRATTIS SANDRA!



Det är alltid lika kul och spännande att läsa bloggen. Smått som stort.

Kram

2008-12-03 @ 18:20:08
Postat av: Sandra

Men min underbara Kulla-Gulla , va söt du ä då ! Men herregud, du skriver om mitt mvg du ! Gullrompa miii !! Tack te Mappa me :) Ja har en plan om detta me avslutningen, ringer imöra å berätter ! Ska kolla me miffot om de faller i smaken där ^^ Men annars ska vi allt rocka röven av oss, här ska visas hur man firar ordentligt ! höjt höjt bäverhöjt ..Hahaha ! Men gums, Tack igen , du är den bästa ! Ta hand om dig & krama barnen !! Puss !!

2008-12-03 @ 23:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0