heeeeeej

fjorton och ett halvt år senare kommer ett nytt inlägg!

Hur har ni det? Stressigt inför julen? Handlat alla julklappar ännu?

Eftersom det är så längesen jag skrev så hinner jag såklart inte berätta allt som hänt sedan dess, men jag kan ta lite höjdpunkter:

Vi har tagit studenten, min värmländska har bott hos mej, massa glöggkvällar med halva byn, pulsat i snön med barnen, byggt snögubbe, lunchat och blivit bortskämd av världens bästa moster, skrattat åt folk och massa annat.... ja fiifaan! =)
 
nu sitter jag hos mamma och pappa i sommarstugan med barnen. Vi ska sova här. MYS! min man är i vemdalen med massa tokar och åker skoter och dricker öl. han kommer (förhoppningsvis) hem på tisdag kväll. Tycker att det är så kul att han åker iväg på nånting och bara får vara han. Bara han lixom. Hoppas han har det sjukt kul! Fick ett mess idag av honom och där stod det: "Jag har så kul, pussa barnen från mej, love you! och du, gasen i botten!" så jag antar att han har det finfint! =D

Värmländskan, kom till baka till mej! Inte bara jag som vill ha hit dej. ;) heheheh! du ska ju flytta till min by! Så vi kan ses hela tiden när du helt plötsligt bor här. wooop! Så, dra igång skotern och häv dej hit. =) 

En sak till, till en nära vän...  jag tänker på dej och jag hoppas att allting kommer bli bra.  Jag vet att allting kommer bli bra.

nu ska jag lägga vildfisarna. skriver mer nån dag när våran dator är hel och working igen.
Natti natti alla mina!

IN!!

Kommentarer
Postat av: Mappa

Det var på tiden! Alltid nyfiken på din blogg.

Grattis gumman till din examen, du har varit otroligt duktig.

Kul att ha er här hos oss, och julen blir ju här oxå....himla trevligt :o)

Kram kram

2008-12-22 @ 06:10:08
Postat av: Tete

jag säger som Gert: ÄÄÄNTLIGEN! ;-) Fixa den där jäkla datorn nån gång! :-)

2008-12-22 @ 09:38:45
URL: http://eseret.blogg.se/
Postat av: Sandra

UT !!!!! asg !!! Skoter, får la börja me fyrhjuling för här är de la ingen snö, sen blire skoter.. har ju redan min adress i djura tydligen, tur att folk bestämmer va som ska hända i mitt liv så de blir lite ordning :D haha , "jag blir ju psykiskt ledsen när du inte va här ju" fan va jag skrattar åt detta ! Gumman , saknar dig massa, sjukt roligt har vi haft i af ! UT ! Puss love you !

2008-12-22 @ 17:54:46
Postat av: Moster

Ja men äntligen, säger jag oxå! Saknar att läsa Din blogg och håller med Tet - Fixa datorn nu då :)

Hade Du kul i fredagskväll? Du blev naturligtvis vackrast av alla.

Kramarna

2008-12-22 @ 20:05:22
Postat av: Danne

UT....

2008-12-25 @ 11:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0